You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
GigaRent Logo

O Službe

Pár Slov o nás

Sme mladí, draví a ambiciózni. Ponúkame Vám priamočiarosť, ústretovosť, promptnosť, expresné jednanie a proklientský prístup. U nás si vážime každého jedného zákazníka. Preto vedzte, že budete pre nás vždy na prvom mieste.

V tejto sekcii nájdete postup a informácie pre každú krízovú situáciu a prípad, v ktorom si neviete rady. Pokiaľ sme aj napriek tomu neodpovedali na niektorú z vašich otázok, nižšie uvádzame všetky dôležité kontakty na naše jednotlivé oddelenia, ktoré Vám s radosťou pomôžu, preto nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať. Našim cieľom je zabezpečiť Vám bezstarostný prenájom, pri ktorom budete naozaj myslieť len na fantastický pocit z jazdy a ešte maximálne na to, že musíte natankovať. S tým vám ako jediným nepomôžeme.


Asistencia

V prípade nehody alebo poškodenia, nám bezodkladne oznám a tiež nahlás poistnú udalosť do príslušnej poisťovne:
a) Ak si vinníkom nebol, nahlasuješ poistnú udalosť iba z havarijnej poistky. Vinníkovi nehody nezabudni pripomenúť, že má povinnosť nahlásiť poistnú udalosť z jeho PZPčka.
b) Ak si vinníkom nehody bol, nahlasuješ poistnú udalosť z havarijnej poistky a taktiež z PZP. V oboch prípadoch je alfou a omegou vyplnenie nehodového protokolu, ktorý nájdeš vo vozidle a následne priložíš k nahlásenej poistnej udalosti.
c) Ak by bol vinník neznámy, nahlasuješ poistnú udalosť z havarijnej poistky. Nezabudni však, že o každom poškodení, nehode a poistnej udalosti musíme byť informovaní aj my a to najneskôr 24 hodín od vzniku poškodenia na mailovej adrese info@paylesscar-gigarent.sk. Pre zaevidovanie budeme od teba potrebovať popis vzniku poškodenia/poistnej udalosti, nehodový protokol a sprievodnú fotodokumentáciu, prípadne číslo poistnej udalosti v príslušnej poisťovni. Postup nahlásenia poistnej udalosti pozri v bode 2.

Poistnú udalosť môžeš nahlásiť naozaj akokoľvek:
a) Zavoláš na +421 2 50 122 222, voľba č. 2. Vyplnený nehodový protokol potom len pošli na doklady@allianz.sk
b) ONLINE cez tieto odkazy:
c) alebo choď na pobočku poisťovne Allianz
Ak ti auto ostalo po nehode nepojazdné, volaj výhradne asistenčku Allianz Assistance. Nie že auto dáš opraviť do prvého servisu, ktorý ti napadne. Máme svojich zmluvných partnerov, pozri na bod 3. Využi jeden z nich. Ak si náhodou na aute poškodil čelné sklo (respektíve sa tebe poškodilo), zmluvný partner je Hornet Autosklo.
Treba im zavolať / prísť na obhliadku. Oni ti sklo zalepia, alebo objednajú nové na výmenu.

Assitencia1

Veríme, že v priebehu prenájmu nebudeš musieť riešiť žiadnu poruchu vozidla. Ak by však taká situácia nastala, sme na ňu pripravení:
1.) ak ti začne svietiť nejaká kontrolka, zavoláš nám, alebo sa skontaktuješ resp. navštíviš akýkoľvek autorizovaný servis výrobcu, v ktorom ti odporučia ďalší postup (ak máš prenajatú Škodu, pôjdeš do „autorizáku“ Škody). Každé auto je v záruke, takže ťa to nebude stáť samozrejme vôbec nič.
2.) ak je auto nepojazdné (systémová porucha), kontaktuješ asistenčnú službu danej automobilky. Na kontakty na asistenčné služby mrkni nižšie na tejto stránke.

Predtým, ako nám auto vrátiš, poriadne si ho skontroluj, ak nájdeš nejaké škody, daj nám o tom čo najskôr vedieť. Tie škody totiž treba pred odovzdaním auta odstrániť v našich strediskách, inak ti hrozia zbytočné pokuty. Vozidlo je preto v záujme oboch strán potrebné vrátiť v najlepšom možnom stave (s výnimkou bežného opotrebenia vozidla).
To, čo bude mimo bežného opotrebenia, bude posúdené a vyčíslené našimi kvalifikovanými technikmi v zmysle nášho cenníka, ten nájdeš tiež na webe.

Každé auto má svoj servisný interval, určený výrobcom vozidla. Keď ťa palubný počítač informuje o blížiacom sa servisnom intervale, nahlás sa na garančnú servisnú prehliadku v niektorom z týchto servisných stredísk:
1. Vozidlá značky Peugeot - FINAL CD Peugeot.
2. Vozidlá Škoda - Autorizovaný servis Škoda Auto.
3. Vozidlá jazdiace v Bratislave a okolí (okrem vyššie spomenutých) - AMH Service.
4. Vozidlá jazdiace v zvyšnom území Slovenskej republiky (okrem vyššie spomenutých) - Best Drive alebo Bosch car Service.

V rámci služby máš nárok aj na bezplatné sezónne prezutie. Technické oddelenie ti vždy v predstihu pošle e-mail s pokynmi ohľadom prezutia vozidla. Zoznam servisných stredísk pozri nižšie. Ak by ti tieto servisy nevyhovovali, vieme pneumatiky zaslať do ktoréhokoľvek servisu siete PNEUSYSTEM v rámci SR za jednorazový poplatok 45 EUR bez DPH.
1. Bratislava:
AMH Service
PNEUSYSTEM 
2. Nitra:
PNEUSYSTEM ROKO
3. Trenčín:
PROFITYRES
4. Banská Bystrica:
STECH

Assitencia2

Dôležité kontakty


Rezervačná kancelária 

info@paylesscar.sk
+421 2 2086 2620

    Obchodné oddelenie

    office@paylesscar.sk

      Technické oddelenie

      fleet@paylesscar.sk
      +421 902 933 887

        Finančné oddelenie

        info@paylesscar.sk

          Reklamačné oddelenie

          customerservice@paylesscar.sk

            ASISTENČnÉ SLUŽBY


             Poisťovňa Allianz

            +421 2 529 33 112

              porucha vozidla Renault

              0800 166 166 /
              +421 216 166

                porucha vozidla Peugeot

                0800 122 424 /
                +421 2 6453 1177

                  porucha vozidla Mercedes-Benz

                  +421 2 5010 2601

                    porucha vozidla Citroen

                    0800 15 24 24

                      Čo o nás hovoria ini


                      Jozef H.

                      Živnostník

                      Nakoľko som SZČO, nie všade dokážem službu dostať za aspoň prijateľných podmienok. Zložil som depozit, ale je nižší ako akontácia pri leasingu, splátka je fakt výhodná a služby kvalitné. Menia mi každého pol roka auto, čo sa mi veľmi páči.

                      Patrícia K.

                      Riaditeľka realitnej agentúry

                      Nakoľko máme niekoľko desiatok obchodníkov, ktorí musia denno denne behať po Bratislave a okolí, potrebovala som pre nich malé a spoľahlivé autá, čo som v Payless Car GigaRent dostala. Nízka splátka, solídny nájazd kilometrov, obchodníci sú veľmi spokojní s výbavami áut.

                      Marián V.

                      kuriér

                      Mám zatiaľ relatívne malú kuriérsku firmu a dodávky si nemôžem dovoliť kúpiť. Cez Payless Car GigaRent si za rozumné peniaze prenajímam dlhodobo Renault Master, je to spoľahlivé auto a má výbornú výbavu a veľký nákladný priestor. Som maximálne spokojný.

                      100+

                      Vozidiel

                      50

                      Spokojných zákazníkov

                      2020

                      Dátum vzniku

                      200000+

                      Najazdených kilometrov