You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
GigaRent Logo

O Službe

PAYLESS CAR GIGARENT

Služba Payless Car GIGArent je flexibilný dlhodobý prenájom nových osobných či úžitkových áut s viazanosťou od 6 do 18 mesiacov podľa vlastného výberu. Vybrať si môžete z niekoľkých nájazdov kilometrov na mesiac. Všetky služby máte zahrnuté v cene mesačného nájomného. Od poplatkov, daní, diaľničných známok, až po pneumatiky či poistenie. Prenájom je vhodný pre fyzické osoby, SZČO aj firmy každej veľkosti.

 V tejto sekcii nájdete postup a informácie pre každý prípad, v ktorom si neviete rady. Pokiaľ sme aj napriek tomu neodpovedali na niektorú z vašich otázok, nižšie uvádzame všetky dôležité kontakty na naše oddelenia, ktoré Vám s radosťou pomôžu, preto nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať. Našim cieľom je zabezpečiť Vám prenájom, pri ktorom budete naozaj myslieť len na fantastický pocit z jazdy.


Asistencia

V prípade nehody alebo poškodenia, nám bezodkladne oznámte a tiež nahláste poistnú udalosť do príslušnej poisťovne:
a) Ak ste vinníkom neboli, nahlasujete poistnú udalosť iba z havarijnej poistky. Vinníkovi nehody nezabudnite pripomenúť, že má povinnosť nahlásiť poistnú udalosť z jeho PZPčka.
b) Ak ste vinníkom nehody bol, nahlasujete poistnú udalosť z havarijnej poistky a taktiež z PZP. V oboch prípadoch je alfou a omegou vyplnenie nehodového protokolu, ktorý nájdete vo vozidle a následne priložíte k nahlásenej poistnej udalosti.
c) Ak by bol vinník neznámy, nahlasujete poistnú udalosť z havarijnej poistky. Nezabudnite však, že o každom poškodení, nehode a poistnej udalosti musíme byť informovaní aj my a to najneskôr 24 hodín od vzniku poškodenia na mailovej adrese info@paylesscar-gigarent.sk. Pre zaevidovanie budeme od Vás potrebovať popis vzniku poškodenia/poistnej udalosti, nehodový protokol a sprievodnú fotodokumentáciu, prípadne číslo poistnej udalosti v príslušnej poisťovni. Postup nahlásenia poistnej udalosti pozrite v bode 2.

Poistnú udalosť môžete nahlásiť naozaj akokoľvek:
a) Zavoláte na +421 2 50 122 222, voľba č. 2. Vyplnený nehodový protokol potom len pošlite na doklady@allianz.sk
b) ONLINE cez tieto odkazy:
c) alebo choďte na pobočku poisťovne Allianz
Ak Vám auto ostalo po nehode nepojazdné, volajte výhradne asistenčku Allianz Assistance. Auto nie je možné dáť opraviť do vami zvoleného servisu. Máme svojich zmluvných partnerov, pozrite na bod 3. Využite jeden z nich. Ak ste náhodou na aute poškodili čelné sklo, zmluvný partner je Hornet Autosklo.
Treba im zavolať / prísť na obhliadku. Oni Vám sklo zalepia alebo objednajú nové na výmenu.

Assitencia1

Veríme, že v priebehu prenájmu nebudete musieť riešiť žiadnu poruchu vozidla. Ak by však taká situácia nastala, sme na ňu pripravení:
1.) ak Vám začne svietiť nejaká kontrolka, zavoláte nám, alebo sa skontaktujete resp. navštívite akýkoľvek autorizovaný servis výrobcu, v ktorom Vám odporučia ďalší postup. Každé auto je v záruke, takže Vás to nebude stáť samozrejme vôbec nič.
2.) ak je auto nepojazdné (systémová porucha), kontaktujete asistenčnú službu danej automobilky. Na kontakty na asistenčné služby mrknite nižšie na tejto stránke.

Predtým, ako nám auto vrátite, poriadne si ho skontrolujte, ak nájdete nejaké škody, dajte nám o tom čo najskôr vedieť. Tie škody totiž treba pred odovzdaním auta odstrániť v našich strediskách, inak Vám hrozia zbytočné pokuty. Vozidlo je preto v záujme oboch strán potrebné vrátiť v najlepšom možnom stave (s výnimkou bežného opotrebenia vozidla).
To, čo bude mimo bežného opotrebenia, bude posúdené a vyčíslené našimi kvalifikovanými technikmi v zmysle nášho cenníka, ten nájdete tiež na webe.

Každé auto má svoj servisný interval, určený výrobcom vozidla. Keď Vás palubný počítač informuje o blížiacom sa servisnom intervale, nahláste sa na garančnú servisnú prehliadku v niektorom z týchto servisných stredísk:
1. Vozidlá značky Peugeot - FINAL CD Peugeot.
2. Vozidlá Škoda - Autorizovaný servis Škoda Auto.
3. Vozidlá jazdiace v Bratislave a okolí (okrem vyššie spomenutých) - AMH Service.
4. Vozidlá jazdiace v zvyšnom území Slovenskej republiky (okrem vyššie spomenutých) - Best Drive alebo Bosch car Service.

V rámci služby máte nárok aj na bezplatné sezónne prezutie. Technické oddelenie Vám vždy v predstihu pošle e-mail s pokynmi ohľadom prezutia vozidla. Zoznam servisných stredísk pozrite nižšie. Ak by Vám tieto servisy nevyhovovali, vieme pneumatiky zaslať do ktoréhokoľvek servisu siete PNEUSYSTEM v rámci SR za jednorazový poplatok 45 EUR bez DPH.
1. Bratislava:
AMH Service
PNEUSYSTEM 
2. Nitra:
PNEUSYSTEM ROKO
3. Trenčín:
PROFITYRES
4. Banská Bystrica:
STECH

Assitencia2

Dôležité kontakty


Rezervačná kancelária 

info@paylesscar.sk
+421 2 2086 2620

    Obchodné oddelenie

    office@paylesscar.sk

      Technické oddelenie

      fleet@paylesscar.sk
      +421 902 933 887

        Finančné oddelenie

        info@paylesscar.sk

          Reklamačné oddelenie

          customerservice@paylesscar.sk

            ASISTENČnÉ SLUŽBY


             Poisťovňa Allianz

            +421 2 50 122 222

              porucha vozidla Renault

              0800 166 166 /
              +421 216 166

                porucha vozidla Peugeot

                0800 122 424 /
                +421 2 6453 1177

                  porucha vozidla Mercedes-Benz

                  +421 2 5010 2601

                    porucha vozidla Citroen

                    0800 15 24 24

                      Čo o nás hovoria iní


                      Jozef H.

                      Živnostník

                      Som živnostník, čiže nie všade ma schvália na leasing. Tu chceli odo mňa síce zálohu, ale je nižšia ako akontácia, splátka je výhodná a služby kvalitné. Menia mi každého pol roka auto, čo sa mi veľmi páči.

                      Patrícia K.

                      Riaditeľka realitnej agentúry

                      Na tento produkt sme natrafili totálnou náhodou, ale neľutujem. Mám v tíme viac ako 10 obchoďákov, ktorí musia denne behať po Bratislave a okolí. Chcela som pre nich malé a spoľahlivé autá, čo som tu aj dostala. Nízka splátka, solídny nájazd kilometrov, obchodníci sú veľmi spokojní aj s výbavami áut.

                      Marián V.

                      kuriér

                      Mám zatiaľ malú kuriérsku firmu. Nechcel som kupovať dodávky kvôli vysokému výdavku na úvod. Cez GIGARent si za fakt dobré peniaze požičiavam dlhodobo Renault Master. Je v super výbave a dostatočne veľké. Som maximálne spokojný.

                      Petra M.

                      obchodný zástupca

                      Mám auto od GIGARent-u cca rok a som spokojná, časť mi platí nadriadený, čas si platím sama. Jazdím s ním po SVK a nemám žiadne výhrady. Keď je problém zavolám na technické a poradia. Za málo peňazí veľa muziky.

                      Dominik S.

                      IT technik

                      Som programátor a dlho som do office jazdil na kolobežke. Potom som sa odsťahoval za hranice značky BA, tak som potreboval auto. Clio za 200€ s DPHačkou, fakt som tomu na úvod neveril. Ale je to tak. auto je z môjho pohľadu takmer vo fullke, nemám čo vytknúť, zatiaľ :))

                      600+

                      Vozidiel

                      350

                      Spokojných zákazníkov

                      2020

                      Dátum vzniku

                      750000+

                      Najazdených kilometrov